پرسشنامه جایگاه مدیریت دانش در تصمیم گیری های مدیران مدارس

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن پرسشنامه جایگاه مدیریت دانش در تصمیم گیری های مدیران مدارس :

دید کلی :
هدف از این پرسشنامه جایگاه مدیریت دانش در تصمیم گیریهای مدیران مدارس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران می باشد


توضیحات کامل :

دانلود پرسشنامه پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

جایگاه مدیریت دانش در تصمیم گیری های مدیران مدارس

(سازمان آموزش و پرورش شهر تهران)

 

 

 

***توجه

جهت اطمینان از روایی تحقیق انجام پذیرفته شده, سؤالات و گزینه های پرسشنامه تحقیق, باتوجه به پیشینه مطالعاتی و ویژگیها وشرایط حاکم بر سازمان آموزش و پرورش شهر تهران وبا نظر خواهی از کارشناس مسئولان و دست اندرکاران ویکی از مدیران سازمان آموزش وپرورش شهر تهران و تایید اساتید محترم راهنما ومشاور و سوابق تجربی وعملی خویش تنظیم گردیده است.

 

 

 

چکیده:

مسئله مورد بررسی در این پایان نامه جایگاه مدیریت دانش در تصمیم گیریهای مدیران مدارس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران می باشد و به علت اینکه این تصمیمات با آینده دانش آموزان و سرنوشت میهن عزیزمان ارتباط مستقیم دارند , اتخاذ تصمیمات نادرست می تواند  عامل تباه شدن  آینده انسان ها و غیر قابل جبران باشد .امروزه مدیریت دانش و دسترسی به دانش روز گرانبهاترین سرمایه شرکت ها و سازمانهای موفق دنیا به خصوص سازمانهای آموزشی می باشد و تصمیمات به روزی که براساس مدیریت دانش اتخاذ می گردند تعالی سازمان را تضمین می کنند . 

 

با توجه به موارد فوق اهداف تحقیق به شرح   ذیل می باشند :

1- تأثیر مدیریت دانش در انتخاب نیروهای مدارس  آموزش و پرورش شهر تهران, توسط مدیران 

2- تأثیر مدیریت دانش در تصمیمات انضباطی مدیران مدارس شهر تهران 

3- تأثیر مدیریت دانش در تصمیمات پرورشی مدیران مدارس شهر تهران 

4- تأثیر مدیریت دانش در تصمیمات اداری مدیران مدارس شهر تهران 

5- تأثیر مدیریت دانش در تصمیمات آموزشی مدیران مدارس شهر تهران 

6- تأثیر مدیریت دانش در تبادل تجربیات مدیران مدارس شهر تهران 

 

تحقیق با رویکردی فرضی – قیاسی از  طریق مشاهده , مصاحبه , پرسش نامه و مطالعه میدانی به بررسی روابط همبستگی و تحلیل داده ها و ساختن فرضیه های تحقیق می‌پردازد .تحقیق از جنبه هدف , بنیادی , کاربردی می باشد و نتایج آن در اصلاح و بهبود تصمیمات مدیران مدارس و به روز کردن این تصمیمات کاربرد دارد . جامعه آماری تحقیق , شامل 7300 مدرسه در سطح شهر تهران بوده که نمونه آماری 300 مدرسه از نقاط مختلف شهر می باشد .

 

جهت تجزیه و تحلیل داده های تحقیق , از آمار توصیفی و روش های آماری پارامتریک استفاده می گردد . صحت یا سقم  فرضیه های تحقیق با استفاده از آزمون فرض نسبت در سطح معنی دار %95 تعیین می گردد . در نتیجه مدیران مدارس شهر تهران  در اتخاذ تصمیمات خویش از مدیریت دانش استفاده می کنند و جهت تصمیم گیریهای  بهتر باید در کلیه مدارس , سایت کامپیوتری ایجاد گردد و با برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت کلیه تصمیم گیریهای مدیران براساس مدیریت دانش انجام پذیرد و بهتر است مدیران مدارس پیش از انتصاب لااقل  پنج سال سابقه ی معاونت در مدارس شهر تهران را داشته باشند .

 

 

 

کلمات کلیدی:

مدیریت دانش

سبک های تصمیم گیری

تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس

سازمان آموزش و پرورش شهر تهران

 

 

 

 

 

 

لینک کمکی