بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از تعمیم برند

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از تعمیم برند :

دید کلی :
تحقیق حاضر به بررسی اثرات ارزش ویژه برند برارزیابی بسط برند از دیدگاه مشتریان در شرکت فرآورد ههای لبنی پگاه تهران میپردازد


توضیحات کامل :

دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از تعمیم برند

(مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران)

 

 

 

 

 

چکیده

در بازارهای رقابتی امروز, یکی از دغدغ ههای اصلی شرک تها حفظ مشتریان است, زیرا حفظ مشتریان موجود م یتواند بسیار کم هزین هتر از جذب مشتریان جدید باشد. بازاریابان معتقدند ک ه محصول جدید با نام تجاری تعمی میافته به طور مطلو بتری توسط مصر فکننده ارزیابی م یشود. این نتیجه م یتواند بسته به جایگاه و ارزشی که برند موجود در بازار دارد متفاوت باشد بنابراین تحقیق حاضر به بررسی اثرات ارزش ویژه برند برارزیابی بسط برند از دیدگاه مشتریان در شرکت فرآورد ه های لبنی پگاه تهران میپردازد. برای این منظور از یک نمونه 243 نفری از مشتریان استفاده شده است. روش نمونه گیری تصادفی ساده و ابزار انداز هگیری پرسشنامه بوده است. برای تجزیه و تحلیل داد هها و آزمون فرضی هها از روش معادلات ساختاری استفاده شده است و نتایج این پژوهش نشان م یدهد ارزش ویژه برند, بر ارزیابی بسط برند مؤثر است و تناسب محصول بسط یافته با برند مادر بر رابطه بین دو متغیر ارزش ویژه برند و ارزیابی بسط برند تاثیر دارد ولی نوگرایی مصرف کننده بر رابطه بین دو متغیر ارزش ویژه برند و ارزیابی بسط برند تاثیر ندارد.

 

 

 

کلیدواژه ها

برند

بسط برند

ارزش ویژه برند

تناسب

 

 

لینک کمکی